job dirumah

Thursday, January 7, 2010

Review blog: Aby RAd's blog

ni templates baru beliau, templates lame kaler ijau limau...

tahniah untuk blog aby Rad's blog sebab jadi review pertama aku...hehe...bukan ape, sebenarnye banyak gile blog2 yang bagi aku sangat2 menarik tuk dibaca...n blog aby ni adalah antara feveret aku, n blog aby adalah antara blog pertama yang aku follow semenjak aku mula berbloging ni.. lepas tu tiap kali lepak kat ofis blog pertama aku bukak mesti la blog aku... pas tu mesti usha blog aby. wahaha...blog ini sudah buat aku ketagih.

blog ni memaparkan segala benda yang cik aby dapat dari e-mail beliau, n mostly aku tengok penyumbang besar kepada post2 beliau adalah from her dad...(wah,ayah menyokong hobi his anak gadis). seperti mana moto beliau "Aby RAd's blog - Menarik..Pelik..dan Jelik.."
n Description beliau "Blog yang menampilkan perkara² yang menarik..pelik..dan jelik..daripada koleksi emel² yang diterima" blog ni memang memaparkan banyak gambar2 yang agak horror macam kes bunuh, potong2, eksiden n benda pelik..blog ni gak kadang2 ade menyelitkan something yang bagi aku lawak sengal2 ubi, "keterlampauan pandai" manusia, n kadang2 ade gak something yang berunsurkan keagamaan.. n kadang2 post beliau berjaya menimbulkan rasa "panas" dikalangan readers beliau..

pada pandangan peribadi aku lah kan, blog ni memang best untuk di follow. banyak entri beliau yang boleh kite sedut sebagai penambah pengetahuan, boleh buat kita bukak mata tentang ke-benaran dunia ni.. hehe..blog beliau memang banyak follower pun...



aku rasa ok kot review pertama aku nih?hope so...cik aby jangan marah eh klau ade tersilap kat mane2?ade apape just komen je..insyaallah akan diberi perhatian...

1 comment:

  1. haha..Setelah sekian lama, baru aby prasan ada review ni. bebanyak time kasih n slmt ari raya. hehe..

    ReplyDelete

bebelan sesaje