job dirumah

Thursday, January 7, 2010

blog review: + dunyª gªdisz (= +

macam-macam kaler ade.....

ha...kali ni terjah lak blog milik budak uitm yang kecik molek ni kot....blog ni memaparkan kehidupan gadis ni yang penuh warna warni (warna2 hidup remaja la) kisah personal life beliau ngan ex-en.kesayangan, life mase kat sekolah dulu, cite pasal nenakalan mase kecik2 dulu...senang kata blog beliau adalah diari beliau...lebih kurang la....actually tuan punye blog nih adalah junior aku mase skolah menengah dulu, aku form 5 n dia kat form 1...aku pun x perasan dia..hehe..mase sekolah dulu aku ni jenis yang menundukkan pandangan pada wanita, maklum la..sekolah agama... (melalut sikit) aku perasan dia ni junior aku pas aku baca dia punye tepian blog..
ok2, balik kat main point.. blog ni bagi aku best tuk dibaca sebab memaparkan kisah kehidupan remaja yang baru menginjak ke alam dewasa...sape2 nak ngorat tuan blog ni rajin2 la bacda blog dia...hehe..mane tau kan....

+ dunyª gªdisz (= +

apaepun,follower beliau leh tahan ramainye....173 masa review ni ditulis....(ramai gak)

No comments:

Post a Comment

bebelan sesaje