job dirumah

Thursday, September 15, 2011

sinar baru


setelah sekin lama menghilang dari dunia blogging dan blog ni aku dah tinggalkan terlalu lama (ade orang perasan ke?huhu~) kini aku kembali....muahahahaha~

mula2 mase aku nak tinggalkan blog aku yang 1 lagi : ini kisah aku, aku ingat nak buat blog lain, tapi bile aku fikir2 balik nak buat ape aku buat blog baru sedangkan aku dah ade 2 blog. buat semak dunia web je pun kalau aku buat blog baru (kes sedar diri). so aku decide la untuk guna balik blog ni, setel masalah...

kat blog ni aku akan kekalkan tema yang memang dah ade (skoding2) tapi aku nak tambah 1 lagi skoding elemen: fotografi. bukan tutorial fotografi(aku masih budak hingusan, belum layak nak buat tutorial), just to share a picture yang ada cerita, just to share what 1 have seen.

I just hope people would enjoy with what I want to share, I hope people would smile when they seen my photos.

No comments:

Post a Comment

bebelan sesaje